benvenuti

Vi börjar från början! Mitt blod är smutsigt, jag är italienska, tyska, zigenska och sonson till självmord-terrorister och anarkister!är farfar till min mamma. Så de är min farfars far.Min mamma drömde om en dag hans farfar självmord henne ett barn kommer ut i floden, upptäckte dagen efter min mor att hon var gravid och hennes farfar hade begått självmord i floden.Hans farfar var tysk, hans farfar en zigenare farfar, farfar till min farfar från min farfar och abgharti farfar farfar var sonson till sonson, sonson till en brorson som kämpade mot Alexander den store i Indien.Cioran sa, "Dying är inte problemet, är det verkliga problemet i dess linda"Tänk dig att vara född och sedan upptäcker att jag inte kommer att vara svårt att förstå varför jag var i Sverige med Google Translator blogg.Jag älskar lasagne, pizza och spagetti.Jag tror på ert stöd, lämna mig en stjärna i Sverige och kanske säga om jag blev våldtagen av en utlänning bröst silikon.Med vänlig hälsningDen italienska hingsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0